Εξυπηρετούμε παραγγελίες μόνον εντός Ελλάδας
Η ομάδα του apotheka.com.gr έχει καταβάλλει σημαντική προσπάθεια στην παρουσίαση των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα (εικόνες, περιγραφή), έτσι ώστε να μπορείτε να επιλέξετε με μεγαλύτερη σιγουριά αυτό που επιθυμείτε.
Η έλλειψη φυσικής επαφής με τα προϊόντα όμως μπορεί να οδηγήσει στην επιλογή ενός προϊόντος που δεν καλύπτει τις προσδοκίες σας.
Για να εξασφαλίσουμε την ικανοποίηση των πελατών μας, σας δίνουμε τη δυνατότητα να επιστρέψετε το προϊόν που παραγγείλατε.
Θα παρακαλούσαμε κατά τη στιγμή της παράδοσης να ελέγχετε προσεχτικά αν η κατάσταση των προϊόντων είναι σε καλή κατάσταση (π.χ. σπασμένο, λάθος προϊόντα, κλπ). Εάν το προϊόν ανοιχθεί και παρατηρηθεί σοβαρό κατασκευαστικό πρόβλημα, σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για την άμεση επιστροφή και αντικατάσταση του προϊόντος υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις του νόμου.
Οι όροι επιστροφής είναι:
- Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 7 ημερολογιακές ημέρες.
- Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση.
- To επιστρεφόμενο προϊόν να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο.
Η διαδικασία επιστροφής:
- Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 26510 67616 Δευτέρα - Παρασκευή 9 π.μ.- 2:00 μ.μ. ή στείλτε e-mail στο info@apotheka.com.gr και εξηγήστε μας τους λόγους που επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν.
- Το Τμήμα Επιστροφών του Apotheka επιβεβαιώνει την επιστροφή.
- Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
- Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.
- Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών και στη διεύθυνση Δωδώνης 109 & Αγ. Κοσμά, Ιωάννινα, 45221
- Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
- Σε περίπτωση που στις παραδιδόμενες ποσότητες αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν και την ευθύνη φέρει το Apotheka-www.apotheka.com.gr π.χ. κακή συσκευασία, φθορά κατά τη μεταφορά του, διατηρείτε το δικαίωμα επιστροφής του με δυνατότητα αντικατάστασής με δικά μας έξοδα αποστολής ή την επιστροφή των χρημάτων σας.
- Το Apotheka – www.apotheka.com.gr δεν φέρει ευθύνη, ούτε υποχρέωση αποζημίωσης (πέραν την αξίας της παραγγελίας εφόσον έχει προπληρωθεί) για οποιαδήποτε ζημιά, βλάβη ή άλλο θέμα προκύψει όπως αδυναμία παροχής υπηρεσιών υποστήριξης ή καθυστέρηση αποστολής παραγγελίας για οποιοδήποτε λόγο.
- Αν παρόλα αυτά αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο, 26510 67616 Δευτέρα – Παρασκευή 09:00- 14:00μ.μ., ώστε να διευθετήσουμε μαζί το όποιο θέμα, έχει προκύψει.
- Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Το δικαίωμα Υπαναχώρησης και επιστροφής προϊόντων, δεν ισχύει (άρθρο 3ιβ της ΚΥΑ Ζ1-891/13-06-2013) για τις περιπτώσεις προϊόντων που εξαιρούνται όπως:
- Προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί (παραγγελθεί) για εσάς με δικές σας προδιαγραφές.
- Προϊόντα που επέστρεψαν από service.
- Προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας & υγιεινής, εφόσον έχουν αποσφραγιστεί. Προϊόντα που έρχονται σε άμεση επαφή με το δέρμα, αναπνευστικά είδη, είδη Ά βοηθειών, ακουστικά βαρηκοΐας, υποστρώματα θέρμανσης, είδη ατομικής υγιεινής, μαξιλάρια, ορθοπεδικά είδη. παπλώματα, στρώματα κοκ.
Σε περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει παραλαβή από το κατάστημα και πληρωμή στο κατάστημα, τότε η πώληση δεν λογίζεται ως εξ αποστάσεως σύμβαση και κατά συνέπεια δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή, το Apotheka – www.apotheka.com.gr διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (αρθρ. 281 ΑΚ).
Λόγω των συνήθων μεταβολών στην αγορά δεν είναι δυνατή η χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης για να επωφεληθείτε κάποιας προσφοράς στο ίδιο είδος από το φυσικό κατάστημά μας. Η εταιρεία θα αρνηθεί κάθε κακόβουλη και δυσανάλογη χρήση του συγκεκριμένου δικαιώματος.
Η συσκευασία του προϊόντος προς επιστροφή, θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση, να μην έχει αλλοιωθεί η συσκευασία του προϊόντος και να μην έχει αλλοιωθεί ή χρησιμοποιηθεί το προϊόν.
To επιστρεφόμενο προϊόν να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το δελτίο αποστολής.
Τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη.
Σε ελαττωματικά ή λάθος προϊόντα, με υπαιτιότητα της εταιρείας μας, τα έξοδα καλύπτονται απο την εταιρείας μας.
Στην περίπτωση κατά την οποία το προϊόν εμφανίσει πρόβλημα λειτουργίας και βρίσκεται σε εγγύηση από την κατασκευαστική εταιρεία, αποστέλλεται για έλεγχο στο service και ενημερώνεστε τηλεφωνικά ή με e-mail για τη διαδικασία επιστροφής και χρέωσης service, εάν αυτή υπάρξει. Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος στην έδρα μας και επαναποστολής στον πελάτη, επιβαρύνουν τον πελάτη, σύμφωνα με τις τρέχουσες οριζόμενες χρεώσεις που ισχύουν για τα έξοδα αποστολών.
Σε περίπτωση εξ αρχής ελαττωματικού προϊόντος που δεν λειτουργεί με την παραλαβή του από τον πελάτη, αντικαθίσταται σε συνεννόηση με την εταιρεία του προϊόντος, εφόσον επιστραφεί πίσω εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του και εφόσον αυτό παραδοθεί στην κατάσταση που παρελήφθη από τον πελάτη, πλήρη, χωρίς φθορές και στη συσκευασία τους, συνοδευόμενα από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς.
Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το Apotheka – www.apotheka.com.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους ή επιστροφή χρημάτων.
Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται στο δηλωμένο τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη, με τραπεζική κατάθεση, ενώ εάν η πληρωμή έχει πραγματοποιηθεί με πιστωτική κάρτα το ποσό επιστρέφεται εκεί ή εάν η πληρωμή έχει γίνει με Paypal, η επιστροφή γίνεται στον δηλωμένο Paypal λογαριασμό του πελάτη.
Σε περίπτωση αγοράς από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και επιστροφής προϊόντος στο φυσικό κατάστημα, είναι απαραίτητη η συνοδεία της απόδειξη λιανικής πώλησης ή δελτίου αποστολής και το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να πληροί όλες τις προαναφερθείσες προϋποθέσεις.
Σε περίπτωση που το προϊόν προς επιστροφή, δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Το Apotheka – www.apotheka.com.gr διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει νομίμως την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστοχώρο του.